Stormtur 27-08-08 Ersfjorden.

Heia alle padle venner… 🙂

Da går onsdagsturen denne gangen ut Ersfjorden etter ønske fra Hilde som denne gangen er den som  kommer inn for meg.

Vi møte opp på Eide Handel kl 1700 og kjøre ut i felleskap.

Ta med gode klær og mat litt ved for bål og sosialt 🙂

Været er meldt bra så langt, lite vind og ingen nedbør.

Alle er velkomme med stormgjengen på tur.

Ønske dere alle en flott tur, tar en liten pause nå, for en liten stund.. håpe å være tilbake til  turen til Tåfjorden.

Mvh Ann-eva  Storm.

Hilde Jensen  kan nås på mob for evt spørsmål :91713517

5 thoughts on “Stormtur 27-08-08 Ersfjorden.

  1. Jeg blir med.
    Kanskje vi klarer å komme oss ut til husene under Skamtind så kan vi gå på visning der for stedet er til salgs 🙂

    Liker

  2. Rakk dessverre ikke padlinga i dag pga overtid, men jeg håper å treffe noen Storms i Engvika og havstrekkene rundt i helga!

    Er det noen fra gjengen som skal dit? Vi kan f.eks. avtale felles transport og sampadling fra Skarsfjord fredag ettermiddag? Jeg har 2 kajakk stativ på bilen.

    Jeg drar også til THPKs torsdagspadling i morgen for å snakke med folk.

    mvh
    Kjetil
    90 98 58 86

    Liker

Legg igjen en kommentar

