Onsdagstur 05.08.09 Tussøya.

Heia alle sammen, da blir det endelig tur på onsdag, vi møtes ved stormnaustet kl 1700. 🙂

Også har vi et lite stopp på Eide handel ca 15 min etterpå, vis det er noen som venter der og evt skal handle inn mat.

Vi kjøre til  (Kattfjorden) Nordfjorden, legger ut båtene der, go parkering og flott å sette ut båtene der.

Vi padler ut først til Lauklinesset, en liten strekk der, kjøpe is på kjosken og se litt av bryggen og butikken.

Så går turen over til Tussøya der vi lager bål og spiser mat, koker kaffe og bare nyte sommeren, er meldt knall sol og varmt.

Ta med dere det dere trenger til en slik tur, mat, tørre klær, godt med drikke, solkrem er lurt og noen ved kubber, jeg tar  med grill risten min. 😉

Dette er en tur som alle kan være med på. erfaren el ny aller er velkommen på en sosial kosetur.

Flott om dere skriver en liten notis på at dere kommer,så jeg vet hvor mange som kommer.

også kan det være greit at vi evt samkjøre litt, vis noen har to stativ på taket, så spare vi miljøet også er det mere sosialt. 😉

Jeg har ferie, så kan også ta turen ut litt tidliger for å padle vis flere ønsker dette? så samkjøre vi felles møte på ettermidagen med de som kommer..bare og ta kontakt med meg på mob.

Glede meg å komme ut på tur igjen.

NB  :  Jeg blir borte fra 6 aug og mest sansynlig fram til onsdag 25 aug, så vis noen ønsker og ha turer på onsdager så er det flott, bare og si fra, da kan de/ dere velge turer dere selv ønsker el har tenkt på.

Mvh Ann-eva Storm

Mobil : 91686845

sommerøy juli 09 fantastisk vakkert med sola som gikk ned i havet.. fin kveld..

Tussøya tur 07 flott vær og masse trivelige padlere på tur..

Fantastisk helg på senja/Hamn.

Fantastisk helg på senja/Hamn.

Færøya en av Hamns vakre øyer... en perle i havet..

11 thoughts on “Onsdagstur 05.08.09 Tussøya.

  1. Jeg har nattevakt på onsdag. vet ikke om jeg rekker turen, men jeg er sterk innstillt for å tar en tur på MANDAG, ut fra naustet og rundt håkøya til lille grindøya.

    Lik

  2. Supert Trond, da er nok jeg også der, må ha litt hjelp me båten min.

    Så flott Jørgen, du er velkomme med oss ut på tur, ca 1715 naustet er like ved Butikken.

    Lik

  3. Skulle gjerne vært med, men har barna hos meg denne uken. Legger ut tur til førstkommende mandag (10. aug), satser på at været holder seg 😉 Ha en riktig god tur i morgen!

    Lik

Legg igjen en kommentar

