Laukvika Helga 9-11 oktober

Ikke lett å si hvordan været blir til helga (9 – 11 oktober) men vi satser på at det blir bra nok til en herlig helg i Laukvika. Planen er å padle ut på fredag (maks 1 times padling) sette leir og ha en rolig kveld. Lørdagen kan inneholde alt fra mer padling, fjelltur, fotosafari til lands eller vanns, spikking eller generell herlig leirkos.
Lørdagskveld blir vel mer prat og hygge i leiren.
Anne og jeg skal dra ut på fredag etter jobb (hvis været er bra). Håper på å dra fra byen rundt fire og være klare til padling seinest halv seks….

Yess, gi en lyd her hvis du vil være med 🙂

Hilsen Anne og Magnus (90686357)

8 thoughts on “Laukvika Helga 9-11 oktober

  1. Og hvor skulle man ha fått vite om det? Ikke alle har kajakken i nauset så det er vel bare å slenge seg med de som vil 🙂

    Lik

  2. jeg prioriter helt klart tur foran dugnad i og med at jeg ha en laaaang planlagt langfrihelg og dygnad er satt opp på for kort varsel. jeg jobber hver 3. helg og må bruke dem etter beste måten. Hermed gir jeg lyd fra meg en gang til!!! daniel

    Lik

  3. Dette er et sted vi melder oss, om vi vil bli MED på tur.
    Ik noe diskusjons forum, om hvem har gjort hva, el ikke.
    Ønsker alle en go helg og koser seg hvor de må en måtte befinne seg 😉
    Ann-eva Storm

    Lik

  4. Okay, dette tok litt av altså. Jeg mente ikke noe med min kommentar om dugnad, men jeg skjønner jo nå at det kan tolkes slik… att man aldri skal lære at det skrevne ord kan tolkes akkurat dit mottakeren vil det. Men altså alt jeg vil er å si at jeg og Anne skal ut å padle, og de som vil være med kan være med…
    Når Tormod sier at jeg har gjort masse, så håper jeg ikke han mener med naustet for det vil jeg ikke akkurat si 🙂

    Så kjære alle padler (sagt med et smil om munnen), ha en flott helg, enten i naustet eller på havet (forsatt med et smil om munnen og i dypeste respekt for alle og de valg hver enkelt måtte ta) (nå er det vel fare for at noen tar dette som ironi og sarkasme…hmmmm ikke lett dette altså)(men tro meg, jeg liker alle her i verden jeg…kanskje med noen untak, men de unntakene har aldri hatt rævva si i en kajakk, så alle som leser dette er ikke et av unntakene)…God helg!

    Lik

Legg igjen en kommentar

