Tysfjordtur – mens vi venter på skiføret…..

Heia alle,

da er det ikke så lenge igjen til neste helg og den annonserte Tysfjordturen 5.-7. februar. 🙂 Jeg tar sikte på å kjøre nedover etter jobb på torsdag, med ankomst på seinkvelden. For de som ikke har vært med før så er det 4,5 – 5 timer å kjøre til ferga, avhengig av føre, antall stopp osv. Det er foreløpig 4 stk som har meldt seg som sikre deltakere, og et par stykker som sier kanskje, så det er ennå plass innendørs. Dersom noen ennå teller på knappene er det bare å gi lyd!

Det blir planleggingsmøte på Flyt søndag førstkommende dvs. den 31. januar klokka 8. Da prøver vi å få endelig antall som blir med, og fordele kjøring, mat og annet praktisk. Håper at så mange som mulig kan møte, hvis det ikke passer er det fint hvis jeg får beskjed om hvilke planer dere har mht. kjøring sånn at det er folk på hytta når dere kommmer.

Ring eller send melding dersom det er noe dere lurer på, så snakkes vi.

Hilde 🙂

917 13517
hilde.jenssen@tromsfylke.no

One thought on “Tysfjordtur – mens vi venter på skiføret…..

  1. Hei, Hilde

    Jeg har meldt meg på tidligere og tinget plass i hytta, og blir med uansett vær:-) Stiller også på Flyt på søndag for planlegging. Kan i utgangspunktet kjøre fredag formiddag, dvs +/- 12. Om det er andre som kan reise så tidlig, så er det flott! Fint å kjøre mens det er dagslys… Må si jeg gleder meg:-)

    Mvh Rune

    Lik

Legg igjen en kommentar

