Husk møte i naustet mandag 20. sept kl 18.00

På vegne av Ann-Eva, minner jeg om møtet som er satt opp mandag kl 18.00 vedrørende lavvuen som er planlagt bygd i Eidkjosen. Jeg er selv på reise til Bergen og deltar ikke.

Da setter vi opp et møte for gamme, lavvo evt..
Mandag den 20 september kl 18 i naustet,hvor jeg skal si litt om hva jeg har tenkt, også ser vi på området, der vi har tenkt å bygge, vis min Bror er Hjemme, så kommer han også en tur ned, siden han skal gjøre grunnarbeidet for oss.
Også er det noen som er go på papirarbeid? når vi er enig, så må vi formulere en søknad inn til komunen, jeg har allerede fått og betalt for de papirene 1300-, så er klar for å få de inn, så vi er i gang til våren med alt.
Håper å se så mange som mulig i naustet.
Også tenker jeg av vi kan ha en kveld, hvor vi pusser båter, og litt sosialt der nede på de dager da det er mest mørkt og svart ute?
evt en tur lørdag… men en go «kaffe i nauste»
ha en strålende dag videre alle sammen 🙂
mvh Ann-Eva Storm
4 thoughts on “Husk møte i naustet mandag 20. sept kl 18.00

  1. He he he.. sent men godt, da har vi vel fått det gode budskap fram vil jeg tro, takk takk.. endelig tilbake til mitt paradis Nord-Norge 😀

    Liker

Legg igjen en kommentar

