Onsdagstur 22 sept. Bålkos og kaffe på Grindøya med fullmånde..

Hei Alle sammen, endelig er jeg tilbake etter en liten tid borte, gleder meg å ta fatt på nye og spennende prosjekter.

Og det er mange flotte dager,som kommer, høsten og vintere er en vakker tid å være ute kjenne på de sterke elementene. 😀

Onsdag den 22 blir det tur, denne gangen fra Naustet vi møters der kl 1730 hvor vi padler ut derfra.

Dette blir en rolig kose tur til Grindøya hvor vi langer bål og koker kaffe.Husk gode klær, mat drikke, hodelykt, evt lys.Og noen ved kubber, så vi får et stort flott bål til oss.Gleder meg å komme på havet igjen.

PS: Helgetur????? 😀

Går med tanke om å leie Målnes en helg, så vis det er flere som vil være med på dette så send meg gjerne en mail på det så setter vi av en helg, spleiser på mat og finner passende helg for tur 😀

Veldig flott med tilbakemelding 😀

Skulle det være noe, dere lure på så er jeg å treffe på Mobil : 91686845.

Mvh Ann-Eva Storm

Legg igjen en kommentar

