Dagstur på yttersiden sommerøy 18.2.

Hei alle sammen:)

Da har jeg  avtalt sammen med Randi Skaug, om og ta en tur til sommerøya.

Etter ønske vil hun komme opp og padle sammen med stormgjengen, for å være ute i litt vær og vind forhold, og høste erfaring fra det, før hun skal videre på en «litt lenger» tur til sommeren.

Her er mere info :http://www.randiskaug.no/?page_id=1068

Vi satser på og være på havet kl 11 for å få mest mulig ut av dagen med oss, og få det vakre lyset når det begynner å bli mørkt igjen.

Vi legger ut fra stranden på sørsiden av Sommerøy Hotel.

Ta med godt med klær, lys, litt ved, mat og drikke for en god pause med bål & kaffe.

Hvor vi legger turen, er litt væravhengig, ser for meg Edøya, rundt Hillesøya evt Tussøya.

Håper så mange som mulig vil være være med oss ut på tur, og snakke og dele av padleerfaringen sin med Randi, og hun har sikkert noen gode tips hun også, hun har vært på en del lengere turer tidigere.

Så ta med det du måtte trenge for en flott dagstur sammen med oss,vakker natur, kaffe, bål og god stemning.

 

 

 

9 thoughts on “Dagstur på yttersiden sommerøy 18.2.

  1. Heia 🙂 Da er vi så langt 8 stk! som drar ut Lørdagen,
    Akkurat snakket med Gunnar ang været (godt vi har fagfolk med oss 🙂
    Så vi holder ennå planen,med å være på havet kl 11 (+/-)
    Vi tar en siste brifing før vi legger ut på tur.
    Glede meg å se dere i morra 😀

    Liker

    • Hei frk Ann Eva 🙂 i mangel på vanlig hverdags rytme har jeg bommet med en dag på et arangemang som jeg trudde sjedde lørdags kveld men som skjer i kveld.. Det arangemanget innebærer høyst sannsynlig at jeg ikke er kjørbar i morgen tidlig, har nok knapt lov å sitte på noen 🙂

      Så hvis jeg med all formodighet ikke åpner for hardt i kveld og havner tidlig hjem så må jeg melde avbud.. men man skal aldri si aldri 🙂

      Liker

      • Heia Thomas! 😀 Det går helt fint du, godt å se at flere ikke er i rytmen 🙂
        Du vet nå nu hvor vi er ! 🙂 kos deg massevis i kveld, det kommer nye muligheter før du aner det. 😀

        Liker

Legg igjen en kommentar

