En liten sommer hilsen til dere alle sammen.

Heia alle sammen 😀

Har lyst til å takke alle dere, som har vært med og bidratt til at vi er der vi er i dag, etter 7 år med Stormgjengen.

”Ti på skjæret”, som Rune Jørgensen i år har administrert, og alle dere som er med i teamet, fantastisk jobbet! For et felles mål, å få enda flere med oss ut på tur!! Takk til dere alle sammen + sponsorene. 🙂

Naustansvarlig:Trond Knutsen som har ansvar for at det er ryddig og fine forhold mellom alle padlerne og naust eier. Og som har stålkontroll på 60 stk båter, navn og plasser. Du e super 🙂

The Midnight Sun 🙂

 4-8 Juli.

Vi har i år vært flere og jobbet sammen om denne flotte helgen på sommerøya. Jeg vil takke dere alle for at dere har vært så fantastisk, og med mange gode ideer for å bli enda bedre i år. Møter og latter har det vært, og nå er tiden der snart, og alle drar lasset sammen for at det skal bli like flott som de siste 3 årene. Godt været er bestilt + masse flotte mennesker, bare å glede seg.

Takk til alle våre sponsorer 🙂

Dan Steinbakk har hovedansvaret, sammen med meg, denne helgen. Noe jeg har sett fram til lenge, siden dette nå er 4 året vi har denne flotte padlesamlingen.

Er veldig takknemelig  😀

Vi har det siste året hatt et kjempeflott samarbeid med Tromsø havpadleklubb, dette er helt i tråd med mine prinsipper om felles mål: flere turer, mer trening, sosialt og sist men ikke minst, samarbeid, glede og friluftsliv i den storslåtte naturen vår.

Nå, etter 7 år med turer, pluss alt det andre som jeg har dratt i gang, for padlemiljøet, har jeg tatt et valg om å trappe litt ned.

Trenger også å utfordre meg på litt lenger turer og presse nye grenser etter snart 13 år i kajakken.

Har i tre år hatt en stor drøm, som jeg denne våren har begynt å realisere.

Dette vil ta en del av min tid, siden jeg alltid følger mine drømmer og mål i livet.

Jeg håper og ønsker at flere vil være sammen om å dele på turene, slik vi nå har gjort de sist 7 årene.

Tenk hvor mye vi har fått til!! Hvor mange flotte mennesker som er med på turene, mange gode samtaler, latter, glede rundt kaffebålet og helgturer med lange solrike netter, og nye venner.

Utfordringer og sprengte grenser som ligger bak oss, og ikke minst foran oss. Vi ønsker alltid alle velkommen med oss! Nye som gamle for å oppleve naturen sammen med oss.;)

Tusen takk til Bernd Krupka for at du er en pådriver til i prosjektet Stormgammen vår som vi er så godt i gang med.

At vi har vært 15-18 stk hver gang er eksepsjonelt.

 Alle har stilt opp med: sin kompetanse, kaker, godt humør, verktøy og gravemaskiner.

Siste nytt i denne saken er at vi har fått en hovedsponsor som gjør at vi får realisert dette målet vårt. 🙂

Jeg vil si tusen takk til denne personen som har vært så snill og bidra, og alle dere andre har vært med å bidra med penger og arbeid, slik at vi er kommet der vi er i dag.

Og sist men ikke minst alle dere som har hatt turer av alle slag hele året gjennom, uten alle der hadde vi aldri vær der vi er i dag.

Og jeg hadde aldri heller drømt om dette da jeg laget min første padletur våren 2005.

Det har vært et eventyr! Og dette er bare starten! Veien blir til mens vi går.. og den blir bare bedre og bedre.. samarbeid vokser fram, nye vennskap, turer, glede, latter, opplevelser og sprengte grenser.

Ingenting er umulig! Se opp og fram og det finnes ingen grenser der framme 😀

Og til sist vil jeg takke til By Avisa Tromsø. Med Stian Saur! 🙂 som har laget flere innslag om oss. 🙂

Tusen takk Edmund Mongstad i bladet padling, som har laget flere saker om Stormgjengen i løpet av de siste årene. 🙂

Ønske dere alle sammen en fantastisk god sommer så ses vi på havet.

Med vennlig hilsen Ann-Eva Storm.

Legg igjen en kommentar

