Onsdagstur til Lakstindsletta 29 Mai.

Heia 🙂

Oppmøte på Eide Handel kl 1700

Været http://www.storm.no/vaer/Troms%C3%B8#dag=4 😀 😉

Vi kjøre samlet til http://www.lauklines.no/home.125721.en.html

Hvor vi setter ut derfra og padler over til andre siden og forbi Otervika. Neste stopp er Laksetindsletta. Hvor det er flotte å gå på land og lage bål.

Ta med litt ved så vi får bål. Tar med bål kjele for kaffe. 🙂

Så langt ser været ut til å bare fortsette, med sol og høy temp. Ta mat,drikke og gode klær til tross for, gode tempraturer er som vi i arktiske strøk, og vannet er ganske kaldt.. denne turen, kan vi få kjenne litt på stohavets dønninger, nyte  kveldsolen ute i storhavet.

Distansen er ca 12 km fram-tilbake.

Dette er en tur som er for alle.

Skulle det være spørsmål er jeg å treffe på mobil 91686845.

Flott om du legger med en notis vis du vil være med på tur. 🙂

Hilsen Ann-Eva Storm. 😀

8 thoughts on “Onsdagstur til Lakstindsletta 29 Mai.

  1. Supert forslag, jeg blir med. Tar med en ostekake og oppfordrer alle som liker sånt om å ta med seg egnet spiseredskap.

    Liker

  2. Jeg vil også gjerne være med! 🙂 Siden jeg ennå ikke har egen båt- og THPK reserverer båtene til sine fellespadlinger undres jeg om noen har en båt å låne/leie meg??

    Liker

Legg igjen en kommentar

